Tuesday, March 29, 2016

Hello Bloggers and followers :)



Assalamualaikum dan selamat malam.


Rasa kekok sebab dah lama tak mengupdate blog ni, bersawang dah. Al maklum sejak 2009-2016 ni banyak perubahan yang berlaku dekat diri sendiri. Start menulis blog tahun 2009, masa tu sekolah lagi. Imagine mengadap lappy masa tu punya hardcore, sekarang ni baru ada masa nak update. Rindu nak merepek dekat blog ni. InshaALLAH, saya akan selalu update lepas ni. Hehehe. Saya akan cerita sikit-sikit ape perubahan yang berlaku dekat diri saya dari dulu sampai sekarang. Kita throwback sesama. Kenapa terbuka hati nak update and active blog balik? sebab rasa lega bila kita meluahkan sesuatu tak kisah dimana tapi berpada-pada jangan makan diri sendiri atau mengaibkan diri sendiri. Saya sekadar ingin berkongsi kisah saya dan serba sedikit kehidupan saya, macam diary tapi tak se details diary lah kan. hehehe. So stay tuned. Wassalam.


Sincerely :

Nabila Aris